Friday, March 02, 2007

我12年的朋友

以下是我和我认识了12年的朋友的对话:-

L3NG y3iNG says: hey
alvin says:
helo
alvin says: haha
L3NG y3iNG says: wat so funny?
L3NG y3iNG says: ;p
alvin says: nolar
alvin says: just how funny it is
alvin says: when u msg me
alvin says:
always
alvin says: i am either busy
alvin says:
or about to leave
alvin says: then you will think
alvin says: this guy bosim one
alvin says:
haha
alvin says: take care buddy
alvin says: =)

如果可以为我的友谊加上寿命,我希望是一万年...
但是,如今,我想亲手掐死它!!! 1995 - 2007 我们的友谊的寿命...

4 comments:

赛柏拉斯 said...

人家要陪chew chew啦,或是他欠你钱,不然就是你人缘不好,wahahahhaha

Invisible said...

上班女郎,看来你也可以顺便掐死楼上那个。哇哈哈!

莹莹 said...

想是酱想啦~

但是,掐死他后我的人缘不就更差?
到时,就真的一语成谶 - 我的人缘不好...

Invisible said...

敢敢掐,因为他太可恶了!