Monday, September 01, 2008

死亡日记

我差点就没有能力再为这部落格贡献。
我差点就闷死。
我差点就是香港的其中一宗睡死梦中的外国人。
我... 心有余悸。

告诉朋友得来的反应... 却让我啼笑皆非。
- 你下次小心啊!你死了我还要给白金,没有钱了啊~
- 你下次就叫你亲爱的煮给你吃,不要再自己煮,然后累得睡着而忘了关火。
我... 需要安慰。

外加:
那个不要给白金的吝啬鬼再捅我一刀...
him: u not working tomolo?
me: working arrr... why leh?
him: we're going to perhentian this weekend
me: i know arr
him: u no need sleep 1?
me: i slept ady 1, woke up bcuz i smelt the chao da smell
me: and luckily i can wakeup
him: ic
me: if not, i will be dead
him: and we cannot go perhentian this weekend,
him: need to attend funeral
我... 额上三条线。

5 comments:

墮天使 - 祥 said...

好險!

下次小心點。

別擔心,一切都過去了。

莹莹 said...

你好快~ 我才po上网不到1分钟,就看到你的留言了。

谢谢你的安慰。
我以后不再晚上煮东西了.. 我发誓。

墮天使 - 祥 said...

嗯,既然是夜了,就別煮東西。香港的便利店,不是有一些方便的熱食物嗎?

Mh said...

I langsung tak faham....the words u used too difficult. My level of understanding in written mandarin...i think is worse than pre-school kids.

So, who's the cari pasal person who kept telling you tat he/she is going perhentian? kekekekeek

莹莹 said...

the cari pasal person is ur bro bra larr!!